piątek, 3 października 2014

Audycja zawiera...

Przed weekendem (kilkadziesiąt minut przed popełnieniem tego wpisu), wszedłem, proszę ja Was na (nową) Oferię i założywszy swój (nowy) profil, odpowiedziałem na (nową) ofertę która wyglądała na interesującą,...
Napisałem:


Głos raczej męski.STOP.Próbek wysłać nie można.STOP.Dane ukryte.STOP Głos zatem do wglądu na www.i-lektor.pl e-mail:..”


Niebywającym tam wyjaśniam, że Oferia (kurde, to się nazywa lokowanie produktu???),przeszła w (nowe) ręce i należy zaktualizować się na (nowo), jak się chce, a ja - że tak powiem - chcę.
Zatem. Zleceniodawca ów, com na jego ofertę ochoczo i tak inteligentnie odklikał (o dziwo),uczynił to również w mą stronę (ŁOŁ!!!) i (w minut zaledwie kilka po ofercie mej !!!), w lapidarnych dwóch słowach na mailu, rzeczowo poprosił mię.... o demo. W amoku, bo takie cuda to tylko w Biedronce, tfu, w Erze (Puk, puk - Zapunktowałem?), kliknąłem com miał pod ręką i wysłałem... i tu...(nowa) myśl błysnęła mi przez wyprostowane spinozą zwoje, że cosik za szybko ów waćpan swą prośbę uczynił, bo gdzie jak gdzie, ale na (nowej) Oferii takiej presji czasowej, to się nie widuje, zatem może coś tu nie halo? Więc może by tak profilaktycznie, jak dentysta, sprawdzić jegomościa w sieci, kto ów zacz, póki ta sieć pozwala mi także i Sherlockiem wirtualnym być. Dodam w locie, że na(nowej) Oferii, nie widać pełnych danych zlecających, jak się samemu ma (nowy) zwykły, szary profil, a w mailu, com go dostał, to proszę ja Państwa, widnieje , a jakże, podpisik...., co prawda bez telefonu i nazwy (nowej?) firmy, ale imię i nazwisko jest. Więc... Patrzę ja na stron kilka, co mi je wujek G pędzikiem pod oczęta zmęczone podsuwa , a tam... podtopienia jedne, podtopienia drugie, firma "X" z jegomościa imieniem i familią w oczka mi się wwierca sumkami okrągłymi, o czym życzliwi uprzejmie donoszą, firma "Y" także uzupełniona o godność, tudzież pozdrawiana jest przez windykację A i B i C... Przypomniawszy sobie szybciutko swoje(nowe) namiary na me (nowe) oferiowe konto i wszedłszy ponownie na tę szaloną licytację, po raz pierwszy w historii, kliknąłem klawisz"usuń"(swoją ofertę), czego i Wam w podobnych sytuacjach życzę.


1 komentarz:

  1. ,,Steampunk brotherhood'' Zapraszamy serdecznie do udziału w serialu. Jest on jest osadzony w XIX-wiecznym świecie w stylu steampunk. ,,buntownicy'' walczą z terrorem złego gubernatora, a każdy z nich jest wolnym strzelcem. Akcja będzie osadzona głównie w Łodzi, choć pojawią się również miejsca z innych miast. Poszukujemy aktorek, które nie wstydzą się ukazania swego ciała w serialu. Jeśli spełniasz wszystkie warunki, pisz śmiało na wreia.wilqrezys eriafilmy@gmail.com Do wiadomości dołącz takie informacje, jak - imię -nazwisko - wiek - wymiary - 6 zdjęć

    OdpowiedzUsuń

Komentarz