piątek, 19 września 2014

Zlecenie - Szybki dramacik na trzy role

                                          „Zlecenie”

                        Szybki dramacik na trzy role


Występują:
                  Producent
                  Reżyser
                  Ja

Konspekt

Akt 1
Scena 1

Ja czyta , nagrywa demo, CZYTA, czyta...


...Producent zamawia usługę u Ja, zleca wstępne demo....(....), informuje o akceptacji, przesyła docelowe materiały, opisuje mailowo temat i odsyła do reżysera...

Scena 2
Ja słucha, CZYTA, słucha, rumieni się. Chwila triumfu...

...Reżyser dzwoni do Ja, przekazuje dodatkowo mailowo swoje precyzyjne uwagi...., (….),odbiera i akceptuje materiał. Oddzwania również z podziękowaniami, pochwałami i informacją, aby już Ja dokończył „formalności” z producentem...

Scena 3
Ja przy komputerze, pisze, zajmuje się innymi sprawami, zerka co jakiś czas do poczty...Podwójne wyciemnienie...

..Ja smaruje mail do producenta, aby podał pełne dane płatnika do wystawienia faktury....Trzy dni cisza...

Scena 4
Ja namyśla się, pisze, chwilę czeka, czyta, doznaje lekkiego wstrząsu...

...Ja ponawia mail z poprzednią informacją i (o dziwo!)otrzymuje odpowiedź, że.... producent już nie jest producentem i że sam reżyser przejął temacik....

Scena 5
Ja stoi i rozmawia, słucha, siada, chwilę milczy, mówi, odkłada telefon...

...Ja dzwoni do reżysera, który potwierdza, że producent już nie jest producentem, ale i tak ma (ten taki i owaki producent) obowiązek się z Ja rozliczyć....
….Ja mówi, że fajnie słyszeć, ale miało być szybko, to i było szybko, ale umowy formalnie nie dziabnął z tym (ex)producentem...

Scena 6
Ja wstrząśnięty, ale nie zmieszany namyśla się, pisze...

...Po odłożeniu słuchawki, Ja smaruje kolejnego maila do (ex)producenta z info, że to od niego przyjął zlecenie czego dowodem są otrzymane od niego, (datowane) maile z przekazanym dla Ja materiałem, uzgodnioną stawką i opisem tematu oraz datą zdania i akceptacji przekazanych nagrań więc niech:
a) albo płaci,
albo
b) przekaże Ja potwierdzenie wykonanej na jego zlecenie usługi z informacją, że djengów nie budiet...

Scena 7
Ja patrzy przy akustyce cykającego zegara na ekran komputera...

….Ja siedzi, bezruch, równomierne cykanie zegara.....


                                                         KONIEC..... ?

Motto:
           Spiesz się powoli,
           bo ci się weekend spi....doli....

© Piotr Gulbierz  2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz